Dlaczego wole stroje jednoczęściowe?

Jakiś czas temu znajomi zadali mi pytanie odnośnie mojego stroju kąpielowego. Nie spodziewałam się takiego pytania, gdyż nie zwracałam uwagi w ogóle na pewną kwestię. Mianowicie, jestem jedyną osobą w naszej paczce, która nosi na nasz otwarty basen stroje jednoczęściowe. Pytali mnie czy nie przeszkadza mi taki strój, czy wygodnie się w nim pływa, czy grając w siatkówkę plażową jest mi w nim wygodnie, no i czy opalanie w takim stroju nie sprawia mi problemów.

Szczerze mówiąc nie wiedziałam co odpowiedzieć, gdyż w strojach jednoczęściowych chodzę od zawsze. Oczywiście, próbowałam kiedyś nosić stroje dwuczęściowe, ale jakoś nie czułam się w nich swobodnie. Swojej figury się przecież nie wstydzę, mam bardzo ładną talię, z tym nigdy nie miałam problemów. Nogi też mam długie i ładne, a co do opalania to mam tak mało wrażliwą skórę, że prawie w ogóle słońce na mnie nie działa. Strój jednoczęściowy po prostu mi pasuje i nie ma na to żadnego konkretnego wytłumaczenia, tak po prostu jest.

  1. Leave a comment

Leave a Reply

